piątek, 12 lipca 2013

Słowem wstępu...

Trochę siedzę w  tej kulturze :) Jak każdy chyba. Nie mam tam swojego konkretnego miejsca, ale ona ma swoje konkretne miejsce we mnie. Piszę, oglądam, słucham i tworzę. Oddycham tą kulturą. A tutaj tak po prostu parę słów ode mnie o tym co mnie w niej kręci lub wręcz przeciwnie. Coś o filmach, serialach, książkach, blogach, przedstawieniach, muzyce, poezji i wszystkim tym, co częścią kultury jest, a co miałam okazję poznać. Za pół roku stuknie osiemnastka, teraz wypoczywam wakacyjnie, a za kilka miechów maturka :) Zdaję m.in. rozszerzenie z j.polskiego i historii, więc chyba jakieś tam pojęcie mam w temacie. Klasa humanistyczna,ot co. Dobra, koniec ględzenia. Zabieramy się do roboty!

1 komentarz:

  1. Rewelacyjne otwarcie!Życzę udanego tworzenia blogu i wytrwałości. Pomysł masz. Uważaj, bo to bardzo wciągająca przyjemność.Trzymam kciuki i będę zaglądał. Masz we mnie czytelnika i gościa!

    OdpowiedzUsuń